Tuesday 31 July 2012

Good luck ;D

Assalamuilaikumm :) hye kawan2 ,setelah kita bercuti berbulan2 mengemukkan diri dengan makan ,tido dan yang sewaktu dengannya kini kita semua dah nak belajo balik kan?kan? btw congrat la kepada semua kawan2 yang dapat continue degree ;D ada yang dpat over the sea pon congrat jugak,jauh tuuuu ,tak pelah jauh perjalanan luas perjalanan kan ,hopely semua dapat kos yang diminati ok :) kalau tak dapat kos yang kita nak tu ,,mungkin Allah dah sediakan yang lebih baik la tu untuk kita ,aku just harap walaupon sejauh mana pon kita berpisah even dekat luar negara pon aku harap persahabatan kita akan kekal selamanya jugak ! ape2 hal fb ,twitter,or skype jee ,for those yang ada whatapp pon boleh sekali ;D harap2 dah masuk U nanti kita akan sama2 jage diri baik2 ,aku ingatkan untuk diri aku jugak ,sesibuk mana pon kita nanti solat dan ibadat2 sunat semua jangan lupa :) aku doakan kita semua akan berjaya capai cita masing2 nanti dan dapat balas jase mak an ayah kita semua ,insyallahh ! aja2 fighting :) honestly aku rindu semua kawan2 dekat matrik ,aku harap semua kenangan kita dekat matrik tak kan korang lupakan sampai bile2
ok ?;p
sape ada twitter and whatapp tu follow dan whatapp la aku err :) GOOD LUCK FOR YOUR NEW LIFE ;D



No comments:

Post a Comment