Saturday 15 October 2011

is that wrong if i fall in love?

heyyy !hai semua and assalamuilaikum..aku tak taw nak cite mcm ne soal hati dan perasaan nie,confuse aku! memang ramai orang kata disaat nie belum masanya untuk kita bercinta,focus on your stdy only..tapi semua orang tak boleh lari dengan perasaan sendiri kan?now ! dy dah start dalam diri aku,kalau ikotkan hati aku mlas dah nak pikir soal lelaki nie,cukoplah aq kecewa dengan insan sorang tu,aku tak nak pisang buah 2kali..pisang busuk wat pe an,lau pisang sedap tak pe jugak..HAHAH..tetiba cite pasal pisang pulak nie ! aku takot dengan perasaan aku sekarang nie,yes ! aku memang suka dekat dia..tu memang aku tak nafikan! tapi dalam masa yang sme aku tak nak perasaan nie ! so how?? what i should do > confuse !

what i should do???

No comments:

Post a Comment