Sunday 27 November 2011

Allah s.wt panjangkan umur ,ALHAMDULLILAH :)

mimpi ngeri ;) HAHA
salam,salam maal hijrah buat semua umat islam :) huh ! semalam 26.11.2011 memberikan dua kenangan terhadap aku,kenangan manis ialah aku dengan kawan2 semua pegi sambut annivesary la dekat teluk intan,but the bad things was happen before it,sebelum nak makan semua,semua la dok kawan aku nak cucuk duit at Bank islam,lepas semua dah cucuk tu naik la moto same2 gerak g kfc,sue naik an aku,azura sorang,m dengan bai..so ada 3 moto,nak dipendekkan cerita time aku nak belok tu,SUMPAH ! aku tak nampak kereta tu,membuatkan aku terbabas untuk elak langar kereta tu,aku pon break la guna kaki,nak tahan dari langgar moto..dummm ! mto jatuh,ikot dgn aku sekali,kawan aku sempat berdiri..so time panic tu pak cik naik kereta pon turun la,ingatkan nak tolong tapi dy dok check kereta dy yg calar sikit je tu,kawan aku pon pegi lah buat muka kecian mintax maaf kat pakcik tu ! sue"pakcik kami mintax maaaf,pakcik nk ganti rugi ke" pakcik "tiada respon" sue"pakcik sori ,kawan sy tak nmpk pakcik " macam mana kamu bawak mto nie?' sue "muka kecian..maaaffffff !'' pakcik "sudahla,xpela' dy terus bla,aku yang masih terkesima dok la ats mto tahan sakit..ramai jugak org dtg tgk,alhamdullilah la umur masih panjang,balik rumah cerita dekat mak and selepas itu it be a history :)  tq Allah s.w.t 

No comments:

Post a Comment